Yellowstone - Reisverslag uit Boise, Verenigde Staten van ADJE - WaarBenJij.nu Yellowstone - Reisverslag uit Boise, Verenigde Staten van ADJE - WaarBenJij.nu

Yellowstone

Blijf op de hoogte en volg ADJE

30 Juli 2017 | Verenigde Staten, Boise

Vanuit de Rockies zijn we doorgegaan naar een van de highlights van de reis: Yellowstone. Hier hebben we 3 nachten gekampeerd. Geen wifi of telefoonontvangst hier. Dit verslag is dus geschreven in Boise, Idaho.
Yellowstone bracht alles wat we ervan verwachtten en zelfs nog meer.
Geysers, bubbelende modderpoelen, stomende meertjes in allerlei kleuren, bisons,, rendieren, beren en wolven. Alleen de laatste twee hebben we (gelukkig?) niet gezien.
Kortom een prachtig park. Qua oppervlak een kwart van Nederland. Je ziet dus maar een fractie, maar natuurlijk wel alle highligts.
Vanochtend door gereden naar Boise. Mooi hotel. Dat komt goed uit omdat Dorine morgen jarig is. Boise ziet er uit als een aantrekkelijke stad. Da's best bijzonder voor Amerika. We lopen zo even de stad in om wat te eten.